God morgon !

Denna dagen började lite bättre.
För en stund sen fick jag ett samtal av veterinären. Han kommer ut i eftermiddag och opererar bort Sunnies inkar ! Åh, jag kan nog inte bli gladare, äntligen ska hon få slippa den stora inken hon har under magen. Det är den enda inken hon har ont utav, de andra inkarna är fortfarande såpass små. Jag hoppas bara han hinner ta bort alla.. 

Så ikväll har jag förhoppningsvis en häst som är helt inkkfri ! Vad skönt det ska bli för henne. 
Därför vilar Sunnie idag och sen får vi se hur länge hon ska vila efter operationen. Jag har många frågor som jag inte fått svar på än. 
Men antagligen är det inte så stort ingrepp som jag först trodde eftersom veterinären kan ta bort inkarna på plats. 

Jag måste medge att jag är lite nervös. Jag har aldrig behövt ta ut veterinären för annat än vaccination innan. Jag håller tummarna för att det går bra :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0