God morgon

Idag fick jag en sovmorgon till 9, underbart ! Tyvärr är jag fortfarande trött och seg i kroppen. Det kanske är arbetslöshetslunken som påverkar mig redan ;)

Idag ska Sunnie trimmas i padocken. Jag tänkte rida mycket övergångar för att få igång bakbenen på henne och i galoppen ska vi träna förvänd galopp. Det var ett tag sen så vi får börja lite försiktigt och se hur det går. 

Är det inte för mycket blinningar ute så ska jag longera Duff med sadel på. Sist han hade på sig sadel var det inte en särskillt lång stund och innan dess har han inte haft sadel på snart 2 år. Det kan bli spännande !

Stallet ska målas färdigt och städas i ordning men jag är ju arbetslös, så jag har ju tid ;)
Skämt åsido så gör det inget om det inte blir klart idag. 


Nu funderar jag också på om jag ska ta tag i ännu ett projekt, som varken är mitt eller Johannas. Någon som kan lista ut vad det hadlar om ? :)




Fina Måsas Amelia.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0