God morgon

Uppe tidigt idag, det är jobb 7-15 som gäller. Jag är så otroligt seg men på fredag jobbar jag sista dagen, sen får jag semester tills jag hittat ett nytt jobb.

Hade en mysig kväll igår. Tompa, Daniel, Sanna och Budda kollade förbi på jobbet någon timme och när jag slutade och kom hem hade de lagat kvällsmat :)

Sunnie skrittades bara igår. Jag såg att hon hade fått skrapsår på haserna från kraschen på tävlingen i lördags. Var antagligen därför hon blev lite rädd om sig och inte ville hoppa stackaren..
Idag ska vi rida ett lättare trimpass i Johannas nybygda padock.

Senare idag ska jag också planera in lite nya tävlingar. Som det ser ut nu blir nästa tävling den 22e i Myråsen.

Usch, vilket osammanhängande inlägg. Jag får skylla på att jag är så trött så att ögonen nästan går i kors ;)



Min fina ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0