Hemma från promenaden

För en stund sen kom jag, Sunnie och Stina tillbaka från våran promenad. Båda två tyckte det var roligt att komma ut. Sunnie var dock lite sur för att Stina var med, då blir det ju liksom ingen ensamtid med mig ;)

Folk här i Jonslund är inte riktigt vana vid att man är ute och går med en häst, varje gång vi möter någon går dem och småler när man möter dem och en del ger även kommentarer som: "Är du ute och går med hunden ?" eller "Det var en ny variant !".

Eftersom Stina inte kan gå lös utan att springa till Kina och tillbaka så blev det ombytta roller idag: Stina gick i koppel och Sunnie gick lös bredvid mig. Hon är väldigt duktig på det och även om nosen försvann ner i gräset någon gång under promenaden så har hon precis koll på vart jag är och när jag stannar. 



Min älskade vän ♥

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag och min andra älskling kolla på film. 
God natt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0