Mittiveckan

Onsdag idag, eller ja, onsdagen är ju snart över i och för sig. 
Det händer inte jättemycket just nu, jag passar på att ta det lugnt nu när jag kan. 

Här om dagen var jag dock och hälsade på en gammal vän som jag inte sett på evigheter. Kul var det och jag hoppas inte det var sista gången.
Samtidigt passade jag på att kolla på 2 jättesöta 1-åringar och jag får säga att det är väldigt lockande att ta med mig en utav dem hem någon dag ! Tyvärr skulle jag behöva sälja/låna ut Duff för att få plats och ha råd och det är nog inte det lättaste. En till häst får vänta ett tag helt enkelt. 


Och så till det tråkiga nu då. Igår kväll när jag skulle släppa ut hästarna för natten såg jag att Sunnies stygn under magen hade gått upp. Jag pratade med veterinären och eftersom det redan är sytt en gång så går det inte sy ihop igen. Det får därför läka ihop av sig självt, vilket kommer ta längre tid men då får det göra det. Hon får även äta en penicillinkur till för att inte få en infektion. Mitt lilla hjärta ♥

Nu ska jag roa mig med att söka jobb ett tag. Det finns ju roligare saker att göra..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0