Rubrik

Nu är hästarna ute för natten och vad dom tyckte det var kul att komma ut !
Sunnie har dessutom börjat bli lite gallig i benen av att stå inne så mycket. Jag får försöka öka på promenaderna och hennes utetimmar helt enkelt.  

Imorgon ska vi bygga en ny hage till Lilleman så att han också kan få lite sommarbete. De stora hästarna får gå där någon dag först för att beta av lite och så får han komma ut där sen. Det kommer uppskattas kan jag lova !

Imorgon ska jag också städa och tvätta min bil. Den är varken jättesmutsig eller stökig men jag gillar att hålla den snygg :)
Tompas bil städade jag ordentligt invändigt för en stund sen och det behövdes verkligen.

Jag är riktigt sugen på att dra till Fallens imorgon men det får nog vänta tills på lördag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0