Rubrik

Idag har jag vart ute och ridit på morgonen och det var väl snäppet mindre blinningar.
Vi red i padocken och jag la fram 2 tunnor som vi rullade över. Inget krävande pass utan bara lite träning på avståndsbedömning för min del. Men Sunnie blev svettig och verkade nöjd när vi skrittade hemåt. 

Det blev förresten ingen hoppning igår eller någon ridning alls för den delen. Vi kom hem ganska sent och då var det fortfarande en massa blinningar som surrade i luften.
När man bor på ett sånt här ställe så är det inte kul att ha hästar på sommaren, nu står dem tex inne pga alla blinnigar.

I eftermiddag åker jag och Sanna till Trollhättan för att hämta ut hennes mobil och jag ska försöka hitta ett par sommarskor. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0