Söndag

God morgon !
Ja, det stämmer faktiskt ! Jag vaknade för endast en timme sen och har alltså sovit bort halva dagen. Usch, jag hatar att göra det. Men kommer man hem kl. 5 på morgonen så måste man ju sova ikapp några timmar i alla fall. Dessutom var jag uppe vid 8 och tog in hästarna. 

Jag hade en jättemysig dag igår. 
Först var vi på Kalas för Tompas kusin i Nossebro och jag fick träffa större delen av hans släkt. 
Sen åkte vi vidare till hans andra kusin som fyllde år igår och som för tillfället befann sig i Skara. 
Och så avslutades kvällen med Daniel och Sanna och den tog alltså inte slut förrän kl. 5.


Idag har jag ingenting planerat. Jag ska bara vara, ta hand om hästarna och gå ut och gå. Och jag ska börja med att gå ut och ge hästarna lunch !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0