Helg !

Nu är det helg, igen. Fy vad tiden springer iväg !

Idag har jag vart på min ena lillebrors skolavslutning och vad ledsen jag blir över att aldrig få sommarlov igen. Idag kände jag verkligen den där pirriga känslan man hade när man var mindre och slutade skolan för sommaren.

Sen jobbade jag 10-16.30 och nu sitter jag här i Vara. Vi ska städa i ordning och möblera om Tompas rum för att han ska kunna få plats med sin nya ljudanläggning. Mer om det kommer i ett separat inlägg strax ;)

Ikväll ska jag bara njuta av att vädret är okej för en gångs skull och dricka vin och äta grillat.
Sunnie har förresten några dagar kvar på sin lugna vecka då vi bara busar runt ute i skogen eller skrittar långa turer. Nästa vecka ska hon ridas som vanligt igen !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0