Dagens ridpass

Det blev en tur på grusvägen idag istället.
Sunnie var lite okoncentrerad i traven ibland men skötte sig annars fint. 

I galoppen lät jag henne rulla på i en lite större galopp där jag stog i lätt sits och la henne i en låg form. Då slappnade hon av riktigt bra, frustade och galopperade genom hela kroppen. Den galoppen är inte att leka med !


Det enda kravet jag hade på henne idag var att hon skulle gå i form och vara avslappnad, vi tränade inte på något särskillt, och jag var nöjd med henne när jag skrittade av. Hon fick förresten en lång fram- och avskrittning, det är jag alltid noga med men idag fick hon ännu längre tid på sig och det gillade hon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0