Just nu

Nu har halva dagen gått !

Middagen hos mormor och morfar var mysig och det blev både mat och fika. Även om jag åt mycket hemma hos dem och nu även en halv semla när jag kom hem till Tompa så är jag fortfarande sugen. Hur går det ihop egentligen ? xD


Sunnie var duktig idag. Lite spänd, som hon tyvärr ofta blir i skogen, men hon höll sig i skinnet. 
Hästarna fick 2 proppfulla påsar hösilage i hagen så att de klarar sig tills ikväll då mamma och Johan så snällt gått med på att ta in dem. Tack hörni ! :)


Nu är det lite dötid innan vi ska åka hem till födelsedagspojken. Kvällen börjar hos honom, fortsätter på det lilla utestället och avslutas med efterfest hos Daniel och Sanna. Hörde jag någon säga rolig kväll ? ;)






Ja, så ligger det till nu. 
Jag hoppas att ni får en lika rolig lördagskväll som jag förhoppningsvis kommer ha !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0