Torsdag

Torsdag idag och jag är ledig !

Förmiddagen har jag tillbringat framför datorn, jag har nämligen börjat kolla på Top Model Sverige på tv3Play och när jag väl börjar kolla på något så fastnar jag totalt !

Nu ska jag i alla fall gå ut och göra stallet. Badkaret i hagen ska tex rengöras och fyllas på med rent och fräscht vatten.
Sunnie, som fick gå en lugn skrittur igår, ska trimmas på grusvägen med graman. Hon ska även miljötränas lite med bilar och lastbilar i samhället vi bor bredvid. 

Ni har ju fortfarande inte fått bilder från förra gången men dem kommer ! 


Ikväll ska jag åka in till Vara och umgås med underbara människor. Vi skulle tydligen spela fotboll ? Inte min starka sida men väldigt roligt ändå ! :)





Älskar såna här dagar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0