Gårdagens hästkrafter

Söndag igen och jag är ledig även idag, underbart !

Hela gårdagen spenderades med hästkrafter i massor. Tyvärr inte Sunnie, hon fick faktiskt vila igår, utan vi var runt lite överallt.
(Ni som inte är intresserad av andra hästkrafter är hästar kan bara skippa det här inlägget.)


Först började vi dagen i Sparlösa där vi stog på strecka 1 och kollade på rally. 







Sen åkte vi även till sträcka 5 i Kyrkås och kollade och där var det lite mer action när förarna började satsa mer de sista sträckorna. 


Efter det drog vi vidare till Sollebrunn för bilutställning, jag pratar såklart om LMR-dagen ! Många snygga bilar, tyvärr tog jag inte kort på en enda. Efter prisutdelningen åkte alla vidare till streetracet precis utanför Sollebrunn, som tyvärr slutade ganska snart såhär:



Två brandbilar och en ambulans kom farandes och personalen sprang runt och letade efter någon cyklist som skulle blivit påkörd. Efter en stund hittade de "den skadade" som visade sig ha ett litet skrapsår på benet. Cykeln var nog den som var värst skadad. 

Då åkte vi vidare till Trollhättan och ett annat streetrace som visade sig bli långvarigt och ganska bra. 


Så från att ha åkt hemifrån kl 10.30 kom vi hem kl 00 efter en dag fylld med mitt största intresse efter hästarna. Jag tror man kan kalla det en lyckad dag ;)



Mitt andra hjärta, som jag strax ska gå ut och städa, tvätta och putsa lite på ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0