God morgon !

Nu sitter jag på jobbet igen, jag jobbar 7-14 idag så det är inte så lång tid kvar tills jag slutar. Då  ska jag stanna till i Vara och uträtta några ärenden.

När jag kommer hem tänkte jag rida Sunnie med graman på grusvägen. Hon har vart lite okoncentrerad och loj det sista så idag blir det ett ordentligt pass.
Igår fick hon en vilodag, jag och Tompa gick ut och betade hästarna istället och det uppskattades !

Igår åkte också Lilla My. Det var lite hemskt, både hon och Dennis gnäggade när hon stog på transporten och Dennis gick och ropade på henne hela kvällen. Stackarn.
Jag mockade lösdriften extra noga, gav honom mycket hö och en massa bröd som en liten tröst.



Vad tycker ni om det härliga sommarvädret då ? Mulet och regn, det var den sommaren det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0