Designarbete

Nu är hästarna är inne och tuggar på sitt hö i sitt nystädade stall.
Åh, vad jag önskar att jag hade lagt igen ojämnheterna i stallgången i somras för övrigt, det hade sett så mycket snyggare ut ! Jag tänker ju varje år "Det är ingen idé att lägga ner för mycket pengar på detta stallet eftersom vi snart ska flytta". Det har jag sagt i snart 3 år, kanske dags att tänka om ? 
Jaja, stallet har ju fått lite färg i alla fall så liiite påkostat är det ju ;)

Nu ska jag och Tompa sätta oss och pilla med en ny design på bloggen. Jag känner för lite nytt nu, det är trots allt nästan ett år sen den här designen kom upp, och jag har en stilren plan i huvudet som jag ska försöka fixa. 


Så ursäkta röran, vi bygger om !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0