Måndag kväll

Usch, det där med att ta tag i bloggen går inget vidare ! Jag är motiverad till att uppdatera bloggen men kommer inte på något intressant. Några tips ? :)

I helgen har det vart fullt upp. Bland annat var jag på en super duper awesome halloweenfest i lördags, tror inget kommer slå den alltså. Jag tror för övrigt att jag skulle behöva byta namn på bloggen då det är lika mycket vardagsinlägg som hästinlägg nu för tiden ;)

Sunnie blev riden i lördags, hade en vilodag igår och reds idag och hon har vart pigg och fräsch båda gångerna. I lördags blev hon till och med lite studsig i galoppen, hon tror nog att hon är en liten b-ponny min sötnos, haha !
Jag ser fram emot att rida imorgon. Då ska vi träna lite skänkelvikning och övergångar för att få Sunnie lite mer uppmärksam på mig.

Annars händer det inget spännande, hösten kommer ju med sitt mörka, leriga väder vilket gör mig omotiverad till det mesta. Men snart kommer snön (tyvärr får jag väl säga) och sen kommer den efterlängtade våren !

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0