Morron !

Hela degan var fullspäckad med ikea igår som ni säkert förstog. Jag fick nästan köpt färdigt alla julklappar, förstår ni hur skönt det känns ? Plus att några saker fick följa med hem till mig själv också. Men jag blev dock besviken på hästavdelningen, jag hittade inget som var sådär "Det ska jag ha !". Så det enda jag köpte från hästavdelningen var en mössa till mig själv. 

Idag blir det ännu mera shopping, jag ska nämligen hämta ut mina stövlar hos Skara Hästsport. Oh happy day ! 
Sen ska jag förbi arbetsförmedlingen och lite såna tråkiga saker som måste göras.

Nu ska jag ut i stallet och släppa ut hästarna och så ska jag mocka. Hörs sen !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0