Rubrik

Nu är jag inne efter en del farande de senaste timmarna. 

Karins grav var jättefin, hon hade verkligen gillat den. Jag tog kort på hennes gravsten men jag kan tyvärr inte lägga över bilderna från mobilen till datorn då något krånglar.
Tankarna bara snurrade när jag stog vid hennes grav och trots att jag kunde läsa Karin Hallén på gravstenen så är det någonting som gör att jag inte kopplar, jag förstår fortfarande inte att det är sant. Kanske är det ett sätt att skydda mig själv, ett önsketänkande.. 

När jag kom tillbaka från Sollebrunn åkte jag och Tompa och hämtade hö och halm till hästarna, mockade och tog sen in dem. Så nu står dem och tuggar på sitt hö och jag själv ska hoppa in i duschen. 
Imorgon ska jag på ackupunktur igen så jag ska börja samla mod redan ikväll. Ångest !

Jaja, vi hörs imorgon igen !





Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet precis vad du menar !
Hat stått vid Stinas grav en antal gånger men man kan fortfarande inte fatta att hon inte längre finns :(

2012-11-09 @ 01:40:59
URL: http://ridtravaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0