God morgon

Sååå typiskt ! Bara för att jag hade ett bra inlägg på G så valde internet att sluta att fungera igårkväll. Förlåt mina vänner. 
Nu hinner jag inte skriva klart det heller, kl 13 ska jag vara hos sjukgymnasten och jag har en del att göra innan dess. Men i eftermiddag, då ;)

Sunnie var duktig igår när vi red ut, lite spänd kanske men det är förståeligt när hon inte har gått ordentligt på några månader. Vi har som sagt börjat lägga in lite galopp i varje pass nu också och det tycker hon är roligt !
Idag får hon en vilodag då jag har grymt ont i ryggen och dessutom blev sjukare efter gårdagens ridtur.

Ikväll ska jag proppa mig full med mediciner så att jag kan hänga med Tompa, hans kusin och hans vänner ut på bowling i Skara. Det kan nog bli kul !

Nej, som ni märker är jag inte motiverad till att skriva några sammanhängande texter just nu så jag återkommer senare istället. Ha en bra dag sålänge ! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0