God morgon

Ja, ni läste rätt. Jag vaknade först för en stund sen. Till mitt försvar så sov jag inte många timmar i natt..
Igår var det utgång som gällde, idag blir det en slapp dag där jag ska göra så lite som möjligt. 

Det regnar ute så ridning utesluter jag idag. Stallet ska göras och så ska vi eventuellt hämta hö och halm.
Ikväll myser vi ner oss i soffan hemma hos Daniel och Sanna och kollar på Solsidan och sen var även denna veckan slut.

Jag som skrev för ett tag sen att jag sluppit undan depression denna hösten får ta tillbaka det nu. Jag känner hur det börjar komma smygande. Men vem blir inte deprimerad när det är sånt här väder ute dygnet runt ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0