Fredagsmys

Regnet öser ner utanför fönstret = dags för riktigt fredagsmys ! Tompa kommer strax hem från jobbet och då ska vi sätta på en bra film och hålla oss inomhus. 

Ikväll ska vi dock ut till Jonslund för att mocka och ta in hästarna. Lite mys med dem också såklart innan det blir tidigt läggdags för att orka upp och jobba imorgon. Jag hatar verkligen att jobba helg, det finns inget värre ! Särskillt när jag inte vet vilken tid jag slutar så det är omöjligt att planera något..
Men nästa helg är jag ledig och då ska jag njuta till fullo. Party ! ;)

Yes, dags att starta fredagsmyset !






Kommentarer
Postat av: Sanna

Ni är så fina mina vänner!! :) <3

2012-09-22 @ 09:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0