God morgon !

Idag har jag börjat dagen hurtigt.
Jag åkte bort till stallet och släppte ut hästarna. Jag bytte också deras vatten i hagen och skurade rent hinkarna. Jag såg att isen i badkaret har smält helt nu så att vi kan använda det som vattenkar igen, skönt ! Då behöver jag inte bära ut vatten varje dag längre, och det måste vara ett vårtecken, right ? 
 
Sen åkte jag hem och gick ut och gick med Stina i ett raskt tempo i 50 minuter. Det var väldigt skönt att komma ut i morgonsolen men blåsten håller i även idag så det var kallt. 
Eftersom jag inte har ätit någon frukost än och min kropp inte är van vid ansträngning på morgonen så känner jag mig lite yr. Så nu ska jag äta lättfil med banan och jag kanske slänger i lite müsli för att få det matigare. Det är så långt jag kan gå när det gäller att äta nyttigt ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0