Morgon !

Hurtiga Emelie har vart i farten nu på morgonen men nu tar hon en paus och uppdaterar bloggen.
 
Dagen började med strålande solsken och jag åkte bort till stallet och släppte ut hästarna. Sunnie får gå utan täcke och bättra på sin bränna idag. Lite fuskigt är det ju dock, hon är ju redan superbrun, trots vintern ;)
 
Sen åkte jag hem, tog på mig mina gamla gåskor och tog med Stina på en promenad i 40 minuter. Idag tog det emot hela promenaden kan jag säga, det kändes som jag gick i kola och det var riktigt segt. Men det är då man ska fortsätta att ta i så bränner man maaassa kalorier. Kanske..
 
Nu ska jag kika runt på mina favoritbloggar och sen ska jag kolla på något avsnitt av Geordie Shore. 
Vid lunch åker jag och Tompa iväg och handlar. Vi båda två behöver nya jeans och jag ska kolla på ett par nya gåskor. Sen ska kylen och frysen fyllas upp med mat och det kan vara det tråkigaste som finns att handla..
 
Senare under dagen ska Sunnie ridas och stallet ska göras. Sen ska huset städas och skuras inför grillkvällen vi har planerat imorgon. Håll tummarna för fint väder !
 
 
Jag är på riktigt bra humör idag ! Jag antar att det är följden av att Tompa är hemma hela dagen, det är verkligen inte ofta det händer :)
 
 
 
Stina gillar att vi har börjat promenerat så mycket !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0