Another rainy day

Hey guys !
 
Jag kom hem från jobbet för en stund sen och har sen dess röjt i huset. Jag får säga att jag och Tompa är väldigt bra på att hålla i ordning för det är inte mycket som behöver göras utöver att dammsuga. Denna gången var det jag som slarvat lite och låtit tävlingsschabraken hänga framme på en stol men nu är dom inpackade under sängen. 
 
Sunnie ska vila även idag, det kan hon behöva då hon kändes trött i första klassen i lördags. Om en stund ska jag åka bort och pyssla om henne lite och ta in hästarna för natten. Det har regnat hela dagen och det finns antagligen inte en torr fläck ute så dom får komma in för att sova ordentligt i sina boxar. Det betyder att det inte blir någon sovmorgon för mig imorgon, men då kanske jag kan komma ut och gå direkt efter utsläppet. Kanske ;)
 
Kika in här imorgon, då har jag förhoppningsvis fått upp filmer och bilder från tävlingen !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0