Bra ridpass !

Red ett grymt pass med Sunnie idag.
Vi red i hagen och fokuserade mycket på skritten. Först att hon bara skulle vänta på mig och gå i en stadig form, hon är oftast lite orolig med huvudet. Sen la vi till skänkelvikning, öppna och halter och det gjorde susen ! Från och med nu ska jag ta några dagar i veckan där jag inleder ridpasset med mycket skrittarbete för efter det var hon fin och stadig hela ridpasset igenom. Inget att klaga på och jag red inte så länge.
 
Nu är stallet fyllt med hö igen och hästarna sover inne inatt. Imorgon bitti åker jag och släpper ut dom innan jag åker på ett möte i Lidköping. Resten av dagen ska jag göra ingenting och det ska bli så skööönt !
 
Nu ska jag sova bredvid världens finaste pojkvän och vakna upp och ha en rolig helg framför mig.
God natt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0