Ett år äldre

Igår fyllde jag år, grattis till mig !
Det är ju dock inte lika roligt att fylla år längre, när man märker att tiden bara springer iväg. Jag är 22 och har haft åldersnojja i tre år. Normalt ?
 
Idag får jag ha min älskade pojkvän hemma hos mig, som för övrigt var supergullig igår med frukost, blommor på jobbet och bio. Nu ska vi bara vara i några timmar innan vi åker bort till Johannas stall vid lunch. Jag ska jobba med Obama med hjälp av Tompa, det var ett tag sen jag satt på honom nu så det är verkligen dags !
Sen ska Sunnie ridas och jag hoppas kunna rida på en nyskördad stubbåker nära stallet. Lång och låg är dagens planer och sen ska vi lägga in lite rejs också såklart.
Det måste ju vara höstens mysigaste, att rejsa på stubbåkrar !
 
Mer update senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0