God morgon på er !

Lördag morgon. Jag vaknade innan klockan ringde så jag åkte tidigare till stallet och släppte ut hästarna och passade på att mocka när jag ändå var där. Skönt att ha det gjort och eftersom Sunnie ska vila idag för att vara pigg imorgon så ska jag endast bort till stallet för att ta in hästarna och packa.
För övrigt så var hela Sunnie full med halm imorse så jag gissar på att någon har sovit gott ;)
 
Idag har jag inte så mycket planerat. Under dagen ska jag njuta av att umgås med min pojkvän och greja lite här hemma. Ikväll är det bilträff i Skara och någon gång där i mellan ska jag bort till stallet. Jag vill bara att dagen ska gå fort så att det kan bli tävlingsmorgon någon gång, jag är så taggad !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0