God morgon vänner !

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen, smög upp ur sängen för att inte väcka Tompa som behöver få sova ut och satte mig i vardagsrummet med datorn och frukost. 
Efter frukosten hade jag tänkt att åka bort till stallet för att ta av Sunnie täcket men precis när jag tänkte tanken så började regnet ösa ner och riktigt smattrade mot rutan. Så täcket får allt ligga kvar några timmar till.
 
Idag har Sunnie vilodag, vilket hon verkligen förtjänar efter helgens presterande. Så hon ska bara få gå i hagen och äta gräs och vara häst. Under dagen åker jag dit och fodrar hästarna och pussar på dom, men that´s it för idag. 
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på Pretty Little Liars. Helt okej förmiddag enligt mig ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0