Låg profil idag

Här har det vart tyst i några dagar. Anledningen är att jag har haft fullt upp med att åka med Tompa till jobbet, haft ett minikalas för mig och igår kväll en kräftskiva som gjorde att vi hamnade i Grästorp några timmar och la oss tidigt imorse. 
Idag har jag och Tompa legat riktigt lågt och har haft en äkta slappdag. Inte så mysigt dock, då Tompa har sovit mer än halva dagen..
 
Sunnie gick ett stenhårt pass på grusvägen i fredags, igår joggades hon på grusvägen i en låg form och idag vilade hon. Imorgon blir det ett stenhårt pass i padocken, hela veckan kommer hon faktiskt få jobba ordentligt för att trappa ner lite grann veckan därefter då det är tävling i Gråbo den helgen. Mer tävlingssnack kommer upp här imorgon, då vi har stängd dag på jobbet vilket betyder att jag är ledig, så väldigt passande ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0