Lite nytt

Nu är mer än hälften av fönstren målade, jag har två kvar men dom får jag ta nästa vecka. I helgen ska det regna en del men jag hoppas på sol nästa vecka igen. 
 
Nu har jag ätit lunch och kollat på ett avsnitt av Gossip Girl och nu ska jag åka till stallet. Jag ska rida Sunnie, strö och fixa vatten i boxarna och hämta hö. Det kommer bli en omställning att behöva mocka varje dag nu när hästarna kommer in från betet, det blir ju ca 45 minuter till i stallet varje dag. Men det kommer jag in i rätt så snabbt, jag tycker faktiskt att det är lite roligt att mocka och göra i ordning för hästarna så jag ska nog klara att mocka varje dag denna vintern också ;)
 
 
 
Detta schabraket, plus ett likadant i grått, och ett dressyrspö fick jag i födelsedagspresent av min gudmor Johanna och hennes dotter Emelie. Märket är Showmaster och passformen är superbra !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0