Regn och fruktsallad

Jag tar tillbaka det där jag sa om att det skulle vara mysigt med regn för shit vad det har regnat idag ! Sunnie och dom andra två busarna fick komma in en stund innan ridturen och torka och det verkade dom lättade över.
 
Som tur var så slapp jag och Sunnie regnet på våran mysiga skogstur och vi slapp faktiskt blinningarna också. Då kan jag verkligen njuta fullt ut av att sitta på Sunnies rygg och lulla runt i skogen. 
 
 
Nu ska jag och Tompa slänga ihop en fruktsallad och sätta på en bra film. Lite one on one time med min pojkvän händer inte så ofta så det gäller att ta tillvara på dom få tillfällen som ges.
God natt !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0