Tävlingskalender

Såhär är vi anmälda nu i september:
 
1/9  Lokal Gråbo
 
1m - 
1.05m - 
 
 
8/9  Lokal Bulycke
 
1m - 
1.10m - 
 
 
22/9  Lokal Floby
 
1m - 
1.10m - 
 
 
28/9  Lokal Trollhättan
 
1m - 
1.05m - 
 
 
Det är alltså tävling två helger, en helgs tävlingsvila, sen tävling två helger igen.
Jag funderar på om det kanske blir lite för tufft för Sunnie. Hon är fullt igång och så och får vila från tävlingar helt en månad efter dessa tävlingarna, men ändå. Å andra sidan så är ju detta bland dom sista tävlingarna innan vinteruppehållet så det är väl egentligen bara att köra på medan vi kan. Så länge hon får gå lite lugnare emellan tävlingarna så borde det inte vara några problem. 
 
Jag ser verkligen fram emot att åka till Trollhättan och tävla ! Fältryttarna har en så fin anläggning som jag verkligen gillar och jag önskar att vi Sportryttare kunde hyra in oss där fortfarande istället för på Essungas lilla anläggning. 
 
 
Är det någon utav er läsare som ska åka på någon/några av dessa tävlingar ?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0