Torsdag

Hej på er !
 
Grått och mulet väder idag gjorde att jag fortfarande ligger kvar i sängen och drar mig. Då är det på något sätt mer tillåtet att kolla på film och slappa, haha. 
 
Ridpasset igår gick bra. Sunnie var pigg och fräsch och busade av sig lite i galoppen. Det är kul att hon har så mycket energi, trots att hon gått rätt så hårt det sista. Hon blev lite stark bitvis men lyssnade annars bra på mina hjälper. Dessutom gjorde hon några bra förvända galopper, ett riktigt snyggt byte och några bra fattningar. Det är kul att trimma när det går bra !
Idag ska hon joggas i skogen utan några krav och det ser ut som om vi får dras med regnet. Kalla mig galen men det ska faktiskt bli lite mysigt.
 
Strax ska jag svida om till något snyggare och åka in till Vara för att äta lunch med morfmor och morfar. Det var länge sen så det ska bli kul . 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0