2013

Jag lånar denna listan från Elisabethagren.se

 

Hur har ditt 2013 varit?  

Väldigt mycket upp och ner.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?  

Det hoppas jag, jag menar det kan ju alltid bli bättre, right ? 

Blev du kär i år? 

Nej, jag har min kärlek <3

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 

Jag kommer aldrig ihåg datum, haha ! Men däremot tillfällen, som när jag och Sunnie vann en 1.05m i Gråbo, det är ju svårslaget :)

Vad är din största framgång 2013?

Att jag och Tompa äntligen flyttade hemifrån, om man nu får räkna det som en framgång. Annars, att jag äntligen har fått lite självförtroende och vågar stå upp för mig själv :)

Bästa köpet?  

Ehm.. Skinnsäten till min bil ?

Vad spenderade du mest pengar på? 

Hästarna, utan tvekan !

Gjorde någonting dig riktigt glad? 

När jag och Tompa var i Stockholm, sååå avslappnande att bara kunna släppa allt och åka iväg över en helg.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 

Avicii - Wake me up, Martin Garrix - Animals och Ylvis - The fox  Grymt år för oss Houseälskare !

Vem har du umgåtts med mest? 

Tompa och Anders. Och så Sunnie då.

Har du haft ett förhållande under 2013?

Japp, rock solid ! Nästan ;)

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? 

Mer av allt ! Mer pengar, mer ridning, mer vänner och mer kärlek <3

Vad önskar du att du gjort mer? 

Lagt mer tid på vänner och satsat snäppet mer på ridningen.

Vad önskar du att du gjort mindre? 

Blivit sur för småsaker, stackars Tompa ! 

Favoritprogram på tv? 

Geordie Shore !

Största musikaliska upptäckten?

Innan har jag alltid gillat House men detta året har jag börjat älska det <3

Bästa minnet från 2013? 

Tävlingen i Grästorp. Jag och Sunnie var så sammansvetsade och vi gjorde utan tvekan våra bästa rundor. Att sista klassen var vår debut i 1.10m gör ju inte saken värre :)

Vad gjorde du på din födelsedag? 

Jobbade -.- och gick på bio.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre

Om jag hade fått jobba med hästar på heltid.

Vad fick dig att må bra? 

Tompa och Sunnie. Men det är också dom två som kan få mig att må sämst.

Vem saknade du? 

Hmm.. En riktigt nära vän som man kan berätta alla sina innersta hemligheter för.

De bästa nya människorna du träffade? 

Å herregud, det är ju inte en människa ! Men jag får nog säga min kollega Ethel, otroligt rolig människa !

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? 

Stå upp för dig själv och när du har bestämt dig för något, fullfölj det och ha lite självdisciplin för fan ! 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0