Fredag

Nu under julledigheten så flyter mest alla dagar ihop. Idag är det fredag men jag skulle mer säga att det känns som en måndag. Jaja, jag klagar inte över att det är helg ikväll igen ;)
 
Efter att Tompa åkt till jobbet imorse så somnade jag om och drömde en massa konstigt. Bland annat så drömde jag att jag hade två nya fina hästar i stallet: Linn Strelins Oprah och Julia Sjöströms Cayza. Synd att det bara var en dröm, dom båda är ju superfina och dom hade gärna fått stå i mitt stall !
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag åka med mamma till Skara Hästsport. Min julklapp från henne och Johan är nämligen att jag får välja ut något jag vill ha därifrån. Jag ska bland annat kolla efter en tävlingströja och nya stallskor men sen har jag ju en svaghet för snygga schabrak så det kan hända att något sånt får följa med hem. Ni får se vad det blir när jag har bestämt mig helt enkelt. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0