Happy day after christmas !

Nu är julafton över men verkligen inte julfirandet ! Vi svenssonare kör alltid två dagar i rad vid jul, då vi proppar i oss mat, efterrätter och godsaker.
Idag åker hela släkten till mormor och morfar och äter kalkon och ostkaka och efter det ska jag och Tompa till farmor och äta ännu ett julbord. Jag kommer seriöst rulla fram efter denna julen !
 
Men jag känner att jag är alldeles för rastlös inför kvällen. Vanligtvis så brukar vi alltid gå ut ett gäng den 25e men i år är inget bestämt. Kanske att bara jag och Tompa skulle gå ut och ha lite kul ? Vi får se vart kvällen slutar helt enkelt. Förhoppningsvis inte hemma i soffan..
 
Hästarna har kommit ut i hagen och efter den sista måltiden ikväll så ska vi till stallet och mocka och ta in dom. Det är deras schema nu runt jul men på torsdag hoppas jag att vädret håller upp såpass att jag och Sunnie kan komma ut och kika läget lite :) 
 
 
 
Jag och Sunnie för några år sedan !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Gud va härligt med lite snö... GOD JUL & GOTT NYTT ÅR =))

Svar: Frågar du mig så kan snön kvitta faktiskt ;)God jul ! :D
Emelie Svensson

2013-12-25 @ 10:30:26
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0