Min mysigaste vän

Min häst var sååå mysig idag !
 
Jag tog in henne och borstade henne ordentligt och kliade henne där hon visade att det kliade. Hon stog avslappnad på gången och var inte något stressad över att vara själv inne. Annars kan hon trampa runt lite och stå och lyssna efter dom andra hästarna.
 
Sen tog vi en promenad i mörkret bara hon och jag och buffligheten hon har visat till och från hagen det sista visade hon inte något av idag. Jag tror att så mycket har förändrats på "hennes" gårdsplan i och med att vi har byggare som springer runt och en massa nya saker överallt att hon inte längre känner dig trygg där. Tråkigt, men förhoppningsvis försvinner det succesivt när byggnationen är klar.
 
Imorgon hoppas jag hinna rida henne en runda i skogen så att hon får komma ut och se världen lite. Men eftersom vi ska byta bränslepump på min bil och jobba lite extra så kan det bli tajt. Men jag hoppas !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0