God morgon !

Det verkar bli riktigt fint väder idag med, underbart !
 
Jag har börjat dagen med frukost med världens bästa pojkvän T och så har vi pysslat lite i huset. 
Nu ska jag sätta mig vid blocket och se om jag hittar någon snygg soffa, annars hade pappa en divansoffa på G. Något nytt måste vi ha i alla fall, den soffan vi har nu är hemsk ! Det kvittar hur man sitter eller ligger i den, den är ändå aldrig bekväm. 
 
Efter lite soffletande ska jag ju som sagt kolla igenom gamla träningar och tävlingar och jag gissar på att en del kommer komma upp här :)
 
I eftermiddag kommer äntligen hovslagaren och fixar hovarna på hästarna. Jag åker till stallet vid lunch och tänkte eventuellt frisera, borsta igenom och bara mysa med dem en stund. Jag har spenderat alldeles för lite tid i stallet det sista och nu ska det bli ändrig på det.  


Såhär startade Sunnies karriär.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0