Bilder på huset

Jag passar på att slänga upp ett snabbt inlägg här nu när jag har tid. 
 
Idag har vi vart och shoppat mat och en del inredning som saknades. Det finns såklart hur mycket som helst som jag fortfarande vill köpa till huset men det får vi ta efter hand. 
Här får ni lite bilder från huset:
 
 
Stina hittade sin favoritplats direkt.
 
 
Det ska vara ordentligt ljud när man kollar på film ! Tompasljud.se  ;)
 
 
 
Favoritstället i huset <3
 
 
<3
 
 
 
 
 
Det blev bara Sunnies rosetter som fick komma upp, det räcker gott och väl.
 
 
God frukost imorse.
 
Vad tråkigt gryniga bilderna blev, usch !
 
Behöver jag säga att jag njuter av att ha flyttat hemifrån ännu en gång ? Denna gången är det lite mer ordning och utrymme än det var i Kungsbacka.
 
Ikväll kommer Daniel och Sanna och vi ska äta tacos och dricka vin. En awesome lördag med andra ord !
Tyvärr så hann jag inte rida idag, annars hade denna lördagen vart fulländad. Vi har vart iväg halva dagen och sen har vi haft och har lite besök så det får vänta tills imorgon. Men jag åker och tar in hästarna ikväll och då ska jag pussa lite extra på dem.
 
Nu ska jag fixa i ordning ännu lite här hemma, ha en bra lördagkväll !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0