Inspolös

Jättesugen på att blogga men kommer inte på något bra att blogga om. Irriterande ! Men wait, jag fick just en idé ;) Det inlägget kommer upp efter detta.

Idag jobbade jag 3 timmar, resten av dagen har gått åt till totalt onödiga saker som att nörda framför candy crush och läsa bloggar. 
Jag har också vart i stallet och mockat och pussat på mina fina. Och jag har drabbats av det klassiska tävlingssuget igen och lär väl göra flera gånger till innan vi väl kommer ut på en tävling. Suck, vinterhalvåret är sååå segt.
 
I morgon jobbar jag 6-14. Efter det åker jag till stallet och fixar allt och sen åker jag hem och fixar mig inför kvällens planer. Min lillebror ska ha fest och jag och Tompa ska agera DJ. Jag passar nog på att dricka någon drink också så lite partande blir det. Vi har ju dessutom världens bästa musiksmak så det lär bli lyckat !
 
 
Sunnies andra lokala hopptävling.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0