Latis

Hejsan !
 
Här har det vart tyst idag. Ändå har jag bara vart hemma hela förmiddagen men jag har inte haft lust att blogga. Dessutom hade det nog ändå bara blivit något dark deppinlägg och då är det väl bättre att hålla bloggen tom. 
 
Nu ska jag göra lite sysslor här hemma innan jag ska bort till stallet. Allt det vanliga ska göras och så tror jag att det får bli en barbackatur i hagen med Sunnie. Jag skulle behöva rensa tankarna lite och det finns ingen bättre plats att göra det än på hästryggen. Någon som känner igen sig ?
Det är otroligt segt att behöva ta bilen för att komma till stallet för övrigt.. Jag längtar tills snön smälter bort så jag kan börja cykla istället.
 
Ja, min dag är lugn idag (som vanligt) och det är riktigt skönt. Lätt att jag skulle vilja fortsätta att jobba bara deltid om det hade gått !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0