Morning

Jag vaknade upp på strålande humör imorse, men som ni vet så krävs det inte mycket för att det ska ändras. 
Nu sitter jag under min teddypläd i soffan och kollar på någon dålig serie på MTV. Strax ska jag plocka fram glassen och försöka bedöva min hals. Jag är rätt seg överlag idag, antagligen har jag min veckliga sjukdag..
Som tur är så blev jag inte sjuk under mina 2 jobbdagar denna veckan i alla fall.
 
Lite senare ska jag bort till stallet. Jag ska mocka och om jag orkar ska jag rida Sunnie. 
Efter det firar vi min lillebror som fyller 17. 
 
Mitt huvud är tomt på idéer men vi får se om jag kan komma på någon rolig uppdatering senare.
 
 
This is the place.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0