Vardagslyx !

Efter en seg måndag med jobb 8-17 och sen stallet kom jag tillslut hem till en pojkvän som lagade mat. Till efterrätt fixade vi ihop en fruktsallad och bara det lilla kan göra en måndag så mycket bättre ! Vardagslyx kallar jag det, just för att det lyser upp vardagen lite extra.
 
 
Som jag misstänkte så hann vi inte jobba på designen till den nya bloggen i helgen. Tiden sprang iväg till andra mycket roligare saker, så jag får skjuta upp "lanseringen" av min nya blogg ytterligare ;)
Jag kan för övrigt avslöja att den nya bloggen inte kommer att klassas som en ren hästblogg utan den kommer handla om allt i min vardag.
Det känns bara som att den här bloggen står still och trampar på samma ställe och det ska bli skönt med en nystart. 
 
Fortfarande så har jag inte en blogg för att nå topplistorna, även om jag ska försöka locka till mig lite fler läsare på den nya bloggen.
Nej, bloggen är min dagbok där jag skriver ner hur ridpassen och tävlingarna går och vilket humör jag är på för dagen, för att sen en dag kunna kolla tillbaka och komma ihåg just den där dagen för 4 år sen. Statistik och kommentarer är bara ett plus som pushar uppdateringen att bli lite bättre och lite roligare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0