Hej !

Idag är det lördag och jag har slösat bort alldeles för många timmar med att sova såhär på morgonen. Det var i och för sig behövligt då det inte blev alls mycket sömn inatt.
Det blev en spontantrip till Lidköping igår kväll/natt och efter lite black jack och party hos Daniel och Sanna. Roligt !

Nu ska jag laga ihop någon middag och sen ska Sunnie ridas. Förhoppningsvis är hon på lika bra humör som igår. Stallet ska göras osv osv. Vad som händer ikväll vet jag inte än men det blir nog lugnt. 

För övrigt har jag och Tompa en jätterolig grej på gång nu. Ganska vanlig för de flesta människor men ett stort och jätteroligt steg för oss som har väntat på det så länge. Håll tummarna för att allt går bra så berättar jag när allt är klart !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0