Ny transport ?

Hej på er !
Från och med idag är jag och Tompa hundvakt och husvakt åt mamma och kommer bo här i en vecka. Det känns konstigt att vara tillbaka "hemma" efter att ha bott hemifrån i mer än ett halvår. 
 
Inatt spenderade vi ju natten i Mollösund och åkte hem på förmiddagen idag för att hyra ut Tompas ljudanläggning. Sen har jag bara suttit och kollat på Blocket efter hästtransporter och har hittat några stycken som är intressanta. Det värsta är att jag alltid vill att allt ska hända NuNuNu, haha ! Vi behöver verkligen en ny transport då Sunnie inte alls gillar våran gamla och jag vill ha något lite rymligare och med sadelkammare. 
 
 
Nu ska jag åka och hjälpa Tompa att lufta ett par bromsar och sen ska vi handla. Ridningen tar vi ikväll när blinningarna har somnat.
See you soon !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0