Rubrik

Hej på er !
 
Jag hade en underbar helg i Stockholm med min fina pojkvän ♥
Vi gick runt som 2 turister och kollade på slottet och tog kort framför Globen, haha ! Vi besökte även Grönan och jag kan fortfarande konstatera att Liseberg är så mycket bättre. 
Restaurangmiddag på Stureplan, några cider på Lions bar och ett supermysigt hotellrum, ja vi har haft det fantastiskt ! 
 
 
 
 
 
Men som alltid så är det ju faktiskt skönt att komma hem och måndagen, som även var Tompas födelsedag, spenderade vi i firmabilen och levererade paket. 
Igår åkte jag med släkten och låg och stekte på Svalnäs hela dagen och fick en del färg. 
 
På kvällen hopptränade vi i Johannas padock och det gick bra. Vi hoppade en låg bana och tränade sen på kombination med två galoppsprång på 1.10 höjd. Två galoppsprång har vi inga problem med utan det är först när det bara är ett som Sunnie backar av väldigt in så att vi får långt till b-hindret. Det är bara att hoppas på att de har en kombination med två galoppsprång i våran lokala 1.10 debut !
 
Idag stog det att det skulle regna så jag hade tänkt att rida Sunnie vid lunch och sen åka bort och jobba med unghästarna. Men ute är det inget regn och även om jag inte vart i stallet idag än så kan jag gissa på att det är för mycket blinningar för att kunna rida. Jag hoppas att det i alla fall blir lite duggregn snart, det är så mycket bättre att rida i. Plus att det verkligen är snustorrt ute och lite regn skulle uppskattas. 
 
 
Förhoppningsvis hinner jag skriva en utvärdering om PaynJumpen i Skara förra helgen så kika in om en stund !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0