Home

Hemma från Lidköping. Bilen gick inte igenom besiktningen (vilket vi visste) och plånboken är bra mycket lättare än vad den var innan.
Jag har köpt Hippo bas Basic till Sunnie på Svenska foder och där hittade jag också ett snyggt spö från Hansbo som fick följa med hem. Det var nödvändigt då det spöt jag har nu börjar falla isär. Om jag kommer ihåg ska jag ta kort på det nya på tävlingen på lördag så ni får se.
 
Inne på Rusta hittade jag två snygga kuddar till soffan, en vattenhink till Duff och lite annat smått och gott. Det är farligt att shoppa utan Tompa, då har jag ingen som säger stopp när jag lägger ner saker i kundkorgen ;)
 
Strax ska jag bort till stallet. Regnet har lugnat sig och nu är det perfekt väder att rida i. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0