Migrän och stallet

Dagen startade med jobb och migrän så efter 3.5 timmar när vi fått in en tjej som kunde hoppa in för mig åkte jag hem och la mig och sov. Jag vaknade för en stund sen och mår mycket bättre så imorgon kör jag all in på jobb igen !
 
Nu ska jag åka bort till stallet och rida Sunnie. Egentligen hade jag velat rida igenom henne riktigt ordentligt men med rädsla för att huvudvärken ska öka igen så får vi ta det lugnt. Det kan vara rätt så skönt för henne också då hästarna har gått på bete ca 8 timmar om dygnet och sovit ute på nätterna de senaste dagarna. Det tar på deras krafter dom första dagarna och det märktes på gårdagens ridtur, Sunnie var väldigt bekväm av sig, haha !
 
Nej, jag får väl sätta igång ! När jag kommer hem ska jag städa huset och tvätta osv så ju snabbare jag kommer hem från stallet, desto snabbare blir jag färdig :)
 
 
 
 
Sötnos ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0