End of weekend

Helgen är slut och imorgon är det dags att jobba. Det blir en lång jobbdag dessutom, 8-18-30. Så segt !
 
Sunnie fick ju trava lite igår och som väntat satt jag på en spänd häst. Dessutom så blåste det storm så hon var verkligen på tårna. Trots att jag faktiskt höll på att få smaka på grusvägen en gång när hon blev rädd för lite plast så blir hon aldrig dum och det är jag väldigt tacksam för ! En helt godkänd första ridtur med trav :)
 
Idag red jag henne barbacka vilket inte var det bästa för min ljumske. Det vet jag ju egentligen om men jag har en tendens att glömma av det, det är ju så mysigt att rida barbacka. Hade jag träningsvärk i ljumsklarna efter första traven igår så lär det vara ännu värre imorgon, haha !
Bitvis var hon väldigt fin men det blev en kort ridtur då det var så otroligt kallt idag och jag tänkte inte på att ta på mig termobyxor..
 
Nu ska jag spela Wii med T och sen ska jag lägga mig tidigt idag.
God natt !
 
 
Johanna och Hiawatha :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0