God morgon lördag !

Finns det något bättre än att vakna upp och inse att det är lördag och man fortfarande har 2 dagar helg framför sig ? Jag tvekar på det !
Emelie ♥ Lördag
 
Nu är det ju inte så att jag precis vaknade, jag har faktiskt vart vaken ett tag i och med att jag har hästar som ska ut på morgonen, men jag sitter fortfarande i myskläder under min teddypläd och med datorn i knät
 
Jag har inget speciellt planerat idag. Jag och mina närmsta vänner körde på party i bowlinghallen igår och hade jättekul så idag får det nog bli hyffsat lugnt. Det blir eventuellt en tur till Nossebro för att umgås med Tompas kusin på Calzone innan vi hamnar i Emtunga med Daniel.
 
Sunnie ska ridas och idag ska vi faktiskt börja trava så smått. Så kul ! Tyvärr så blåser det ju storm ute och det lär ju vara svinkallt med en lugn ridtur men det struntar jag i. Jag är så taggad på ridning och att få Sunnie i bra form nu så inget kan hindra mig ! Fast ett ridhus eller en padock hade ju inte skadat.
Stallet och allt det där vanliga ska göras så vi åker väl bort till stallet om en stund.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0